Warunki dostawy
Tromar sp. z o.o. zapewnia szybką i bezpieczną dostawę zamówionych produktów na terenie całej Polski. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące warunków realizacji dostawy.
Sposoby dostawy
1. Przesyłka kurierska
Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich. Dzięki temu masz pewność, że produkty dotrą do Ciebie szybko i w nienaruszonym stanie.
2. Odbiór osobisty
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w naszej siedzibie w Oławie (ul. Zwierzyniecka 12, 55-200 Oława) po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić, kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru.
Czas realizacji dostawy
1. Czas przygotowania zamówienia
Zamówienia są realizowane w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie. W przypadku produktów na specjalne zamówienie czas realizacji może być dłuższy, o czym poinformujemy Cię indywidualnie.
2. Czas dostawy
Przewidywany czas dostawy wynosi od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od lokalizacji dostawy i wybranej firmy kurierskiej.
3. W przypadku braku dostępności produktu lub innych okoliczności wydłużających czas realizacji zamówienia, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o możliwym opóźnieniu i nowym terminie dostawy.
Koszty dostawy
1. Koszt dostawy
Koszty dostawy uzależnione są od wagi zamówienia oraz miejsca dostawy i zostaną automatycznie obliczone podczas składania zamówienia. Koszty wysyłki są widoczne w podsumowaniu zamówienia przed jego finalizacją.
2. Bezpłatna dostawa
Oferujemy bezpłatną dostawę dla zamówień przekraczających określoną kwotę (szczegóły promocji znajdziesz na stronie głównej naszego sklepu).
Śledzenie przesyłki
Po wysyłce zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki, który umożliwi Ci monitorowanie, gdzie aktualnie znajduje się Twoje zamówienie.
Odbiór przesyłki
1. Podczas odbioru przesyłki od kuriera, zalecamy sprawdzenie jej zawartości w obecności doręczyciela. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych paczki lub niezgodności zamówienia, należy spisać protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
2. Tromar sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z działania firm kurierskich.
Kontakt w sprawie dostawy
Jeżeli masz pytania dotyczące dostawy, skontaktuj się z nami: