Regulamin Sklepu Internetowego Tromar sp. z o.o.

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu I nternetowego prowadzonego przez Tromar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z  siedzibą w Oławie, przy ul. Zwierzynieckiej 12, 55-200 Oława, NIP: 9120003313 REGON:008215987 , zwanego dalej „Sklepem”.

2. Sklep prowadzi sprzedaż produktów, w szczególności plastizoli do druku, przeznaczonych dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą oraz klientów indywidualnych. 

3. Kontakt ze Sklepem możliwy jest pod numerami telefonów: +48 604 460 516, +48 882 661 218 oraz adresem e-mail: biuro@tromar.pl.

4. Regulamin określa prawa i obowiązki zarówno Klienta, jak i Sprzedawcy, związane z zawarciem oraz realizacją umowy sprzedaży.

§ 2 Definicje

1. Sprzedawca – Tromar  spólka z ograniczoną odpowiedzialnością, osoba prawna będąca , z siedzibą pod adresem: ul. Zwierzyniecka 12, 55-200 Oława i prowadząca działalność gospodarczą pod w/w  adresem  w zakresie produkcji i sprzedaży.

2. Klient – przedsiębiorca, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, nabywająca produkty oferowane w Sklepie.

3. Sklep – platforma internetowa dostępna pod adresem www..tromar.pl za pośrednictwem której Klient może składać zamówienia. Witryna jest dostępna w sieci internetowej pod wskazanym adresem, działa 24h na dobę/7 dni w tygodniu i jest administrowana przez Sprzedawcę. 

4. Towar - należy przez to rozumieć rzecz ruchomą prezentowaną przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym, która może być przedmiotem Umowy sprzedaży. Zdjęcia  Towarów mają charakter poglądowy; oznacza to, że Towary na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się ich rzeczywistego wyglądu ze względu na indywidualne ustawienia sprzętu komputerowego Klienta (np. nasycenie kolorów, proporcje).

5. Umowa sprzedaży – należy przez to rozumieć umowę zawartą na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż przez Sprzedawcę Towaru na rzecz Klienta zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.

6. Konto Klienta–  to indywidualne konto założone dla Klienta w ramach świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, przy pomocy którego Klient korzysta z dostępu do Sklepu Internetowego oraz ma możliwość między innymi składania Zamówień w sposób uproszczony. Obowiązkiem klienta jest podanie prawidłowych danych niezbędnych do realizacji umowy sprzedaży.

7. Adres Elektroniczny – należy przez to rozumieć oznaczenie Systemu Teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej;

8. Cena – definiuje  wartość netto Towaru wyrażoną w walucie PLN,  nie uwzględniającą podatku VAT od towarów i usług. Cena nie uwzględnia kosztu dostawy, który zależny jest od sposobu dostarczenia Towaru do Klienta, a także od wartości oraz wielkości Zamówienia i podawany jest przy wyborze sposobu dostawy Towaru przez Klienta. Całkowity koszt Zamówienia (tj. cena Towaru wraz z innymi kosztami, w tym kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.

9. Dane Osobowe - to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.

10. Administrator Danych Osobowych – Sprzedawca, który występując w tej roli samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania Danych Osobowych;

11. Regulamin – Niniejszy dokument, który jest dostępny na stronie internetowej do sprzedawcy i stanowi integralny część zawarcia umowy sprzedaży. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją mniejszego regulaminu.  Oryginał dokumentu jest również dostępny na życzenie w siedzibie sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie praw do wprowadzenia zmian w mniejszym regulaminie o czym niezwłocznie zobowiązuje poinformować osoby korzystające ze sklepu. 

12. RODO –to ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04).

13. Zamówienie-  stanowi oświadczenie oli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające: rodzaj i ilość zamawianych Towarów; rodzaj dostawy; rodzaj i wysokość płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Klienta, stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

§3 OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Sklep Internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę.

2. Sklep Internetowy nie służy do sprzedaży hurtowej. W przypadku chęci zakupu Towarów w ilości hurtowej Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą drogą email wysyłając zapytanie na Adres Elektroniczny Sprzedawcy: biuro@tromar.pl. 

3. Informacje o Towarach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.

4. Informacje o Towarach zamieszczone w Sklepie Internetowym nie są równoznaczne z tym, że Towary są faktycznie dostępne u Sprzedawcy i jest możliwa realizacja Zamówienia na nie.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen Towarów prezentowanych w Sklepie Internetowym, wprowadzenia nowych Towarów do oferty, usuwania Towarów z oferty lub zmianę ich opisu, prowadzenia akcji promocyjnych w Sklepie Internetowym, w szczególności na podstawie regulaminu danej promocji. Wprowadzone zmiany nie wpływają na skuteczność i wykonywanie złożonych wcześniej Zamówień przez Klienta.

6. Sprzedawca zapewnia dostępność Sklepu Internetowego dla Klienta wyłącznie on-line i pod warunkiem  zapewnienia przez Klienta na jego własny koszt:

a. sprzętu komputerowego z systemem operacyjnym pozwalającym na korzystanie z zasobów sieci Internet, 

b. połączenia z siecią Internet;

c. dostępu do indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail; 

d. prawidłowo skonfigurowanej przeglądarki internetowej w najnowszej oficjalnej wersji z włączoną opcją obsługi plików typu „cookies” (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera)

7. Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Regulaminu, Sklep Internetowy jest dostępny dla Klienta w okresie korzystania przez niego ze Sklepu Internetowego, przez całą dobę i siedem dni w tygodniu. 

8. Sprzedawca zastrzega możliwość zaistnienia niedostępności on-line Sklepu Internetowego dla Klienta celem zapewnienia bezpieczeństwa i stabilności Sklepu Internetowego na potrzeby napraw, konserwacji, usuwania awarii, wprowadzania niezbędnych adaptacji, zmian i innych tym podobnych czynności.

9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany funkcjonalności Sklepu Internetowego, zarówno poprzez rozbudowywanie go o nowe funkcje jak i zmiany istniejącej funkcjonalności.

§4 KONTO KLIENTA

1. Warunkiem korzystania przez Klienta z pełnego zakresu funkcjonalności Sklepu Internetowego jest akceptacja postanowień Regulaminu, nieodpłatna rejestracja Konta Klienta w Sklepie Internetowym i potwierdzenie tej rejestracji przez Sprzedawcę. 

2. Założenie Konta Klienta nie jest konieczne do złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym.

3. Poprzez zarejestrowanie Konta Klienta oraz akceptację postanowień Regulaminu, Klient składa oświadczenie woli wyrażające zgodę na świadczenie drogą elektroniczną usług prowadzenia Konta Klienta zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

4. Podczas rejestracji Konta Klienta wprowadza on ustalone przez siebie i znane tylko sobie login i hasło. Klient ma obowiązek dbać, aby jego login i hasło pozostały poufne, a w szczególności nie może ich udostępniać osobom nieuprawnionym. 

5. Klient powinien w celu rejestracji Konta Klienta:

a. wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się w Sklepie Internetowym;

b. wypełnić wszystkie pola formularza oznaczone gwiazdką jako obowiązkowe;

c. zaakceptować Regulamin.

6. Dane wpisane do formularza rejestracyjnego podczas rejestracji Konta Klienta powinny dotyczyć Klienta  oraz powinny być prawdziwe.

7. Podczas rejestracji Konta Klienta na wskazany we wniosku rejestracyjnym Adres Elektroniczny wysłane zostanie potwierdzenie rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym, z prośbą o zweryfikowanie danych i zakończenie rejestracji Konta Klienta. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych. 

8. Sprzedawca może odmówić przyjęcie rejestracji Konta Klienta  i zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z ważnych przyczyn.

§5 ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA

1. Zamówienia można składać za pośrednictwem elektronicznego formularza Zamówienia dostępnego w Sklepie Internetowym, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. 

2. Celem złożenia Zamówienia  za pośrednictwem Sklepu Internetowego Klient dodaje wybrane przez siebie Towary do koszyka dokonując wyboru rodzaju i liczby Towarów oraz naciskając przycisk „DODAJ DO KOSZYKA” oraz podejmuje inne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty, w tym wskazuje sposób dostawy i formę płatności. Następnie Klient składa Zamówienie przez wysłanie elektronicznego formularza Zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na stronie internetowej Sklepu Internetowego przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” (lub jemu równoważny). W celu złożenia Zamówienia konieczna jest uprzednia akceptacja postanowień Regulaminu przez Klienta. W podsumowaniu Zamówienia, przed jego wysyłką do Sprzedawcy, Klient otrzymuje informację o głównych cechach zamawianych Towarów, łącznym koszcie Zamówienia, czyli Cenie za wybrany Towar, koszcie dostawy, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie go obciążają w związku z Zamówieniem.

3. Wysłanie Zamówienia przez Klienta stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.

4. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta Adres Elektroniczny informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Informacja ta stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, co jest równoznaczne z zawarciem przez Strony Umowy sprzedaży.

5. Wiążąca i ostateczna jest Cena podana w koszyku, w chwili składania Zamówienia przez Klienta.

6. Klient ma możliwość wyboru jednej z poniższych form płatności: a. Przelew bankowyna numer konta podany w wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie. b. Płatności online za pośrednictwem platformy [nazwa platformy, jeśli dostępna]. 

7. Ceny produktów podane są w złotych polskich (PLN) i są cenami netto, do których doliczany jest podatek VAT.

8. W przypadku braku zaksięgowania wpłaty w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

9. Klient dokonując płatności zostanie poinformowany o jej wysokości bezpośrednio przed jej dokonaniem, a także o dostępnych metodach płatności oraz o danych operatora realizującego płatności. Szczegółowy regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem operatorów realizujących płatności elektroniczne dostępny jest na stronie internetowej danego operatora.

10. W celu dokonania płatności za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej Klient powinien postępować zgodnie z instrukcjami podawanymi przez operatora płatności elektronicznych, do którego zostanie przekierowany ze Sklepu Internetowego, oraz niezwłocznie dokonać zapłaty za złożone Zamówienie.

11. Klient oświadcza, że wyraża zgodę na stosowanie i przekazywanie przez Usługodawcę faktur elektronicznych niewymagających podpisów stron w formacie pdf poprzez wysyłanie ich na wskazany przez Klienta Adres Elektroniczny. Sprzedawca dostarcza Klientowi fakturę droga elektroniczną niezwłocznie po otrzymaniu płatności za Zamówienie.

12. Sprzedawca realizuje dostawy Towarów wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że inaczej zastrzeżono w opisie danego Towaru. W przypadku chęci wysyłki towaru poza granicę RP klient proszony jest o kontakt mailowy: biuro@tromar.pl.

13. Sprzedawca dołącza do każdego dostarczanego Zamówienia potwierdzenie sprzedaży w postaci faktury VAT lub paragonu fiskalnego. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT i chce otrzymać fakturę, powinien wysłać Sprzedającemu stosowną informację o tym, np. za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio po dokonanym zakupie, podając niezbędne dane.