Zwroty i reklamacje

W firmie Tromar dbamy o zadowolenie naszych klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotów i reklamacji był prosty, szybki i przejrzysty. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje na temat procedur związanych ze zwrotem produktów oraz składaniem reklamacji.

Zwroty

Prawo do Odstąpienia od Umowy
  1. Prawo odstąpienia: Zgodnie z obowiązującymi przepisami, mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionych produktów.

  2. Jak odstąpić od umowy: Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy przesłać oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [wprowadź adres e-mail]. Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny do pobrania na naszej stronie.

  3. Zwrot towaru: Produkty należy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, na adres siedziby firmy: Tromar Sp. z o.o.
    ul. Zwierzyniecka 12
    55-200 Oława

  4. Zwrot płatności: Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu jego stanu, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, dokonamy zwrotu wszystkich płatności, w tym kosztów dostawy. Zwrot pieniędzy nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przy zakupie, chyba że zostanie ustalone inaczej.

Reklamacje

Zgłaszanie Reklamacji
  1. Wady produktu: Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy, niezgodny z umową lub uszkodzony, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje można zgłaszać w ciągu 2 lat od daty zakupu, jednakże zalecamy zgłaszanie wszelkich wad niezwłocznie po ich wykryciu.

  2. Jak zgłosić reklamację: Reklamacje należy zgłaszać na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [wprowadź adres e-mail]. W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru zamówienia, opisu wady oraz dołączenie zdjęć dokumentujących problem.

  3. Adres do wysyłki reklamowanych produktów: W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu, prosimy o przesłanie go na adres: Tromar Sp. z o.o.
    ul. Zwierzyniecka 12
    55-200 Oława

Proces Rozpatrywania Reklamacji
  1. Czas rozpatrzenia reklamacji: Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania. O wyniku reklamacji poinformujemy Państwa drogą elektroniczną lub telefoniczną.

  2. Decyzje w sprawie reklamacji: W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie przystąpimy do naprawy, wymiany produktu na nowy, wolny od wad lub zwrotu kosztów zakupu. Wybór sposobu rozwiązania reklamacji zależy od charakteru wady oraz Państwa preferencji.

  3. Odrzucenie reklamacji: W przypadku odrzucenia reklamacji, otrzymają Państwo szczegółowe uzasadnienie naszej decyzji wraz z informacją o możliwości dalszych kroków.

Kontakt

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów i reklamacji, zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail [wprowadź adres e-mail] oraz numerem telefonu [wprowadź numer telefonu].

Dziękujemy za zaufanie do firmy Tromar. Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa doświadczenie zakupowe było w pełni satysfakcjonujące.